Saturday, June 16, 2012

היה נינג'ה בהכנסה פסיבית

לאחרונה היה לי "סטטוס הנינג'ה" שלי בכל הנוגע להטבות חוב באינטרנט, ואני רוצה לשתף אתכם בדיוק איך עשיתי את זה.

שפטו בעצמכם אם אני מתאים או לא:

* התחלתי אתר חדש מאפס נישה "העולם האמיתי" (לא אתר שיווקי).
* עבדתי קשה בראשו ולאחר מכן אפשר אתר לגדול ליותר מ 2,000 $ / חודש בהכנסות AdSense. כי ההכנסה שלי באה מ-AdSense, לא היו לי לקוחות לטיפול ואף אחד לא לענות.
* מאוחר יותר הוא מכר את האתר 200,000 $ כאשר הוא פנה הקונה לא רצוי ועכשיו להרוויח כ 600 ל 1000 $ לחודש דיבידנד וגידול של כסף.
* כרגע אני בונה עסק אחר לגדול הבירה שלי וליצור הכנסה פסיבית יותר, הן באינטרנט והן באמצעות השקעה שלי.

יש אנשים הטוענים כי הכנסה פסיבית היא מיתוס, ואולי הם צודקים. אבל יש לי כיף ליצור עסקים להרוויח כסף איתם.

השיטות שלי אינם ייחודיים ואינם דורשים מעט מאמץ.

הנה הנוסחה שלי:

1) בניית אתר אינטרנט גדולים הרשות לקבל תנועה רבה.
2) הודעה יומית כדי להשיג כמות גדולה ויצירת אתר נהדר.
3) לקדם את השימוש של איכות הניהול הבכיר ולקוחות להתעלם טקטיקות שיווקיות אחרות.
בניית אתר אינטרנט גדול, כי הרשות מגיע הרבה תנועה חופשית

יש דרכים אחרות להרוויח כסף באינטרנט, אבל העדפה אישית שלי היא המודל של אתר האינטרנט של הרשות.

הפוך את האתר כי הוא גבוה במיוחד. לשים את כל המאמצים שלך.

ישנם מספר יתרונות גישה זו:

* אתה יוצר דינמי וצומח הרבה יותר מהר מאשר אם יש מספר אתרי אינטרנט.
* ערך מכירה חוזרת שלך יהיה הרבה יותר בסוף אם אתה בונה אתר אינטרנט ייחודי הרשות. שלי נמכר תמורת 200,000 $ כאשר הוא אפילו לא היה על מכירה!
* הימנעו הפצת המאמצים שלך רזה מדי ויצירת מאפייני האינטרנט באיכות נמוכה. לשים את כל הביצים שלך בסל אחד מבטיח את האיכות הגבוהה ביותר. מסוכן? אולי. אבל כך גם עם מספר אתרי אינטרנט.
* רק לבנות את מיץ הקישור לאתר רשות אחת. אחרי זה נעשה, אתה יכול למקד את כל האנרגיה שלך על יצירת תוכן איכותי.
הודעה כל יום כדי להשיג כמות גדולה וליצור אתר אינטרנט גדול

"הודעה כל יום." נשמע כמו עבודה, נכון?

זו עבודה קשה, במיוחד אם אתה נדרש לפרסם כל יום, אפילו בסופי שבוע.

יצירת הכנסה פסיבית באינטרנט דורש קצת עבודה מראש. הדרך הטובה ביותר יש אתר אינטרנט גדול הוא לבנות לעצמו, יום אחד בכל פעם.

כל יום הוא הזדמנות. קחו בחשבון:

* פרסום שני מאמרים בכל התוצאות יום ב 730 מאמרים בשנה.
* פרסום שלושה מאמרים בכל התוצאות יום ב 1095 מאמרים בשנה.

אם התוצאות אינן פנטסטי אם אתה יכול לשמור על תוכן באיכות גבוהה.

רוב האנשים להתנגד לרעיון של שחרור שני מאמרים או יותר ליום, אבל היא מיומנות שניתן לרכוש עם הזמן. המהירות של פרסום הוא שריר שניתן לחזק. מדד המחייב כל היום הציבורי, אשר באופן טבעי ללכת מהר יותר על זה.

השיטות שלי של הצלחה, אתה צריך אתר אינטרנט שמקבל הרבה תנועה חופשית. הדרך המהירה ביותר להגיע לאתר היא פרסום מספר מאמרים מדי יום, ולהמשיך להתמיד בו.

שנה או שנתיים זה הרבה זמן כדי לקנות את החופש שלהם, נכון?

מה תעשה? אני עדיין עובד עבודה היום לנצח?
לקדם את השימוש של איכות ניהול לקוחות בכיר להתעלם טקטיקות שיווק אחרים

אם אתה לוקח את ההצעות שלי ולבנות הרשות אתר אינטרנט גדול, אז אתה חייב גם ליצור קישורים לאתר שלך כדי לקבל תנועה.

קחו למשל את הבנייה של סמכות במונחים של קישורים איכותיים נכנסים לאתר שלך.

הדרך הטובה ביותר להשיג זאת היא אתרי אינטרנט הלקוח הקשורים למקום.

זה לוקח זמן, מאמץ, סבלנות וכישורים של רשתות הבריאות. תידחה וככל הנראה לעיתים קרובות להתייאש מהר מאוד עם טכניקה זו.

לעשות את זה בכל מקרה. זו עבודה קשה, אבל משתלם אם אתה יכול להישאר עם אותו ואת איכות הקרקע הודעות אורחים.

החלופה היא לבנות קשרים כלכליים שנוצרו אינן יעילות מאוד עומדים להיות מוזלים באופן מלא על ידי מנועי החיפוש.

בלי כמה קישורים איכותיים, קישורים ייוצרו יעיל לחלוטין.

אתה יכול לעבור את הקשר החזק מוזמנים לחזור הצג לפי:

* השתמש רק תוכן חיובי יותר לשלוח הודעות כאורח באתרים אחרים.
* ליצור מערכת יחסים עם בעל אתר אחר לפני השקת הרעיון של הלקוח.
* להישאר מכוון עדכונים חדשים על הנישה שלך לגבש דעה וליצור רעיונות חדשים כדי למשוך הודעות אנונימיות.
* השתתפות חלק גדול בדיון על הנושא, הן בדיונים ופורומים להגיב, לספק משוב ערך מוסף משמעותי.

מקבל הלקוח יכול להיות הרבה עבודה, וזה מרתיע משווקים באינטרנט למעשה ביותר מחפשים את זה כטכניקה בניית קישורים. קח את הזמן כדי ללמוד את המיומנות הזאת, ואתה יכול לבנות להפקת חזקה פסיבית הרשות הכנסה.
מימוש של הכנסה פסיבית הוא הרבה עבודה!

ייתכן שיידרשו מאמצים רבים לבנות באופן מקוון הכנסה פסיבית, אבל במקרה שלי זה היה שווה את זה.

מכירת העסק הראשון שלי נתן לי את החופש ואת משטח לעבוד על דור הכנסות האתר בו זמנית ליהנות הכנסה פסיבית מהשקעות שלי.

כמסע לוקח עבודה ואין לו התחייבויות, התוצאה הסופית היא פי אלף יותר טוב מאשר תקן לעבוד, לבלות, שגרה סופג את כל האנרגיה החיונית שלו.

כך, למשל, הכספים הנוכחי שלי מאפשר לי לקחת שנה חופש מהעבודה כל חי תמיד עם השותפה ולתרגל כמה מהעקרונות הבסיסיים של חסכון.

אני יכול לחיות בנוחות רבה יותר מאשר הלחץ ליצור עסקים חדשים. לרדוף הכנסה פסיבית היא גם מרגש וממכר!

No comments:

Post a Comment